Friday, May 31, 2013



No tere jälle :):):)

   Kolm nädalat tagasi tuli meile minu pere külla. Väga lahe oli neid üle pika aja jälle näha. Kuna nad jäid siia vaid neljaks päevaks, siis piirdusid meie käigud klassikaliste turistilõksudega, aga ikka oli tore:) Eriti mõnus oli vahelduse mõttes hästi süüa :D:D Siinkohal ka suur aitäh vanaisa Kallele, kes meile hunniku Kalevi kommi saatis. Tüübikud ise tõid meile veel kaerahelbeid ja ajakirju ja musta leiba(pisar tuli silma seda hõrgutist jälle vitsutades) ja minu suveriided. Saskia oli selgelt segaduses, mis värk sellega ikkagi nüüd on, et ollakse mingis võõras kohas, aga näe, Sirkka ja Mihkel täiesti suvaliselt temaga kaasa tolknemas. Kui tahad tollest reisu kohta veidi sisukamat juttu, siis http://alustaelamist.wordpress.com/2013/05/12/892/  http://alustaelamist.wordpress.com/2013/05/13/praha-kevad-ehk-sipelgad-lahevad-paksuks/
http://alustaelamist.wordpress.com/2013/05/15/praha-kevad-ehk-labi-frankfurdi-tagasi-koju/
http://alustaelamist.wordpress.com/2013/05/17/meie-praha/
 on Sulle.
   Paar päeva pärast seda külaskäiku jäin ma haigeks ja järelnähud pideva köhimise näol kestavad siiani.

   Lõputu rõõmu ja õnnetundega võin anda teada, et joonistamine sai läbi. Ma pole oma elus mitte kuangi mitte ühtegi ainet nii väga vihanud. Isegi keskkoolimatet mitte ja seda ma vihkasin ikka kogu südamest. Ilmselgelt pani too hurmav tädi mulle A, sest ma lihtsalt suudan oma oskustega alati üllatada. Tunnis ei saa nagu arugi, et ma nii palju joonistamisest tean, aga hindamisele tulen kohale suurepärase tööga. Looduslik valik peaks selle tädi osas midagi ette võtma, sellised inimesed ei tohi paljuneda.

  Leidsin ükspäev poest minu jaosk uudse toote - marineeritud viinerid hapukapsaga. Nägi liiga hirmuäratav välja, et see purk endale koju osta.

   Mihkel sai nüüd lõpuks järgmiseks aastaks kooli sisse! Peab nüüd veel paberitele alla kirjutama ja asi on ametlik. Muuseas, kodanik sai ükspäev ka ratsa rikkaks. Kulka, kes ju teatavasti mitte kellelegi mitte kunagi raha ei taha anda, oli otsustanud välismaal õppivaid või praktikal olevaid ehtekunstitudengeid ühekordse lisastipiga premeerida. Nüüdsest sööme ainult kullast makarone ja kooli lähen taksoga.

   Teine tore toode, mille ma hiljuti poest leidsin, oli koolilõpu šokolaadikalender. Täpselt samasugune nagu jõulu oma, aga suvise pildiga ja näitab, mitu päeva on suvevaheajani jäänud.

   Erialaprojekt sai valmis!!! Paar päeva jälle magamata, aga tasus end ära, kuna projekti sain A ja semestri kokku B. Seekordne ülesanne oli sisearthitektuuriteemaline. Pidime leidma asjaliku ja kohase kasutuse vanale 13-korruselisele vabrikule, iga stuudioliige sai ühe korruse. Minu korrus oli lasteaed, mille mängu- ja õpperuumid olid labürindiks ehitatud. Magamise paigutasin võrkkiikedesse ja siis oli veel suur sisemänguväljak ja talveaed. Ah, vaadake parem pildi pealt:D. Konkursitöö pildid jõudsid ka lõpuks minuni, nii et saab neilegi pilgu peale visata.
Exploring kindergarden
Exploring kindergarden


Exploring kindergarden
Exploring kindergarden

Exploring kindergarden

Exploring kindergarden


Exploring kindergarden

Exploring kindergarden


Meite maja ja kõik osalised
Shelter
Shelter

Shelter
Shelter

Et teile kõigile teada oleks, siis minu jalad puudutavad kodumaad 19. juuni öösel, 20. jooksul jõuan Tallinnast koju. Kuna mul ülitõenäoliselt suvel tööd pole, siis võib mind sisuliselt iga päev leida Jalaka tänava 15. maja kolmandalt korruselt Autocadi või Photoshopi peale vihastamas, sest selle suve plaan on kõik käelised oskused unustada, nagu õige 21.sajandi inimene kunagi, ja end programmide osas harida, et ikka teistega samasugused võimed oleks.


Armastan teid ka!


Sirkka Johanna

1 comment: