Saturday, January 5, 2013

19.10.12


Nonii, armsad sõbrad, kirjutan teile kodteelt ehk passin rõõmsasti(loe ebamugavas asendis ja lõpmatusena tüdinenuna) bussis. Koju peaksin jõudma 20.dets kella nelja aegu, võite külla tulla :)

   Kolmapäeva keskööl käisin Sona, Feliksi ja Beniga KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄBIKU esilinastusel. Enamik ilmselt teab, kui väga ma seda ootasin ja ma pean ausalt ütlema, et see kõik tasus ära. Mulle on LOTR alati meeldinud, aga Kääbik on mu meelest parem lugu. Noh, ja nüüd on parem film. Suurepärane soundtrack, lugu on peaaegu üks-ühele raamatuga ja üks päkapikest nägi ikka õige hea välja:D
Mulle oli see esimene esilinastus ja ka see oli omaette elamus :D:D:D Me küll käisime oma koolist saja meetri kaugusel asuvas pisikinos(300 kohta), aga inimesed olid sellegipoolest end kostümeerinud haldjateks või päkapikeks, Gandalfiks või Gollumiks jnejnejne. Muuseas müüdi ka kavasid filmile, mis sisaldasid peamiselt infot Tolkieni ja kõigi tema raamatute kohta. Ja kuna meid lasti väga lahkelt veiniga saali, oli tegu äärmiselt meeleoluka käiguga :)

   Reedepäeval oli meite kooli jõulupidu. Inimesed vaaritasid oma kohalike toite, hankisid traditsioonilise joogi ja tegid kuuse alla kingituse. Kuna mul ahju pole ja mulgiputru oleksin ainult mina üksinda võimeline sööma, läksin kohale ainult Vana Tallinna ja kingiga. Midagi väga uhket ei toimunudki – sõime, proovisime jooke ja rääkisime juttu. Feliks tuli ome kahe rootslastest korterikaaslasega, kes nägid nii rootslased välja, et see oli juba kohatu. Pikad, padublondid ja kõigi ladinaneiudega flirtivad.

  Muud tarka pole minuga vahepeal juhtunud. Sain teada, et meie eksamiperiood kestab kolm nädalat, aga eksamid on kõik esimesel nädalal ehk siis, kui läbi ei kuku, saad kaks nädalat puhkust. Ma loodan, et te väga ei pahanda, kui ma teie külaskäigu ajal ühe käega esseesid kirjutan – lihtsalt nii palju on teha.

Olge siis tublid ja rõõmsad :)


Sirkka Johanna

No comments:

Post a Comment