Thursday, October 10, 2013

Repepepeppepepepe



  Meil on k[lmkapp t'iesti t[hjast kohast otsustanud kogu toidu ;ra k[lmutada. Juba kolmandat korda sel n'dalal. Te ei kujuta ette, kui kurjaks selline olukord teeb, kui hommikus;;giks on ainult banaani ja kuiva leiba, sest juustum;;re, piim, kurk, jogurt ja juust on otsustanud j;;tist m;ngida.

  Mingil t'iesti haigel p]hjusel maksab [ks suur tekikott rohkem kui keskmine pan. R;;kimata sellest, et Tesco valikus on 15 erinevas suureuses ja lahedusastmes harja, aga mitte [htki k[hvlit.

  Sel n'dalal toimub Prahas Designblok, mis on p]him]tteliselt  disainifestival/mess, mis toimub erinevais paigus [le Praha. Tundub, et p]hjamaade disainiga harjunud inimestena me ilu eriti ei taju, sest hiiglaslikud v'ikestest klaasist liiliatest ehitatud lambid m]juvad pigem jaburana.

  "Maketi]petuse" tund on reaalne idiootsus. Pidime tegema klassikalisi p]hikooli kunsti]petuse [lesandeid a'la kujuta kiirust, s[mmeetriat, j]udu, v]imu, kaost jne. T\iesti  masendav. Feliks, kes seda jama ilmselt veel rohkem tegema on pidanud, kuna ]ppis enne siiatulekut kujutavaid kunste, isegi ei [ritanud oma hoiakut selle tunni osas peita. N\iteks ehitas ta kiiruse tarvis endale p'he raketi ja v]imu kujutamiseks korraldas tseremoonia, kus ta krooniti Archipi kuningas Feliks 1. Hiljem, kaost kujutades, sain ma ta maad vallutada ja kannan n[[dsest tiitlit Tema Kuninglik K]rgus Feliks 2.

  Mihklil on praegu veel meeldivalt rahulik elu. Tal on kool ainult kolmel p'eval n'dalas ja siis ka max. kolm astronoomilist tundi. Mina see-eest sattusin oma lemmikstuudiosse. Esiteks on meie t;;pind teistest eraldatult teasel korrusel, nii et kui on tahtmist maurata, saab alla minna, ja kui on tarvis t;;tada, on [leval alati rahulik. Teiseks on mul k]igist eriala]petajatest k]ige edukam ja rahulikum ja k]igist erialaassistentidest k]ige asjalikum ja sisukam. M]istusp'rane konstruktiivne kriitika, mis samal ajal jaba ideid, on siinkandis harv n'htus. Peale selle n'eb Elan (meie assistant) v'lja nagu Teodor kahek[mne aasta p'rast :D.

  On kellelgi ideid, mida erilist ja p]nevat on r''kida postindustralismi kohta? 20 minutit peab pikk olema ja p]hilistest asjadest ei tohi r''kida, kua enne minu ettekannet on samateemaline sissejuhatav loeng.

  Aus]na, pildid tulevad! Ma lihtsalt m]tlesin, et ma pole teile ju kooli ka n'idanud ja peaks need pildid ka siia [les panema.

 Mulle ei meeldi urbanistika.

Kallidega

 Sirkka Johanna

PS: kirjutasin selle kooliarvutis, sellest ka t;pit;htede puudumine.

3 comments:

  1. ma ei suuda uskuda et sa ei kastanud numbreid.. reetur!

    ReplyDelete
  2. Tahaks selle "pan" kohta midagi nõmedat öelda, aga ei tule miskit pähe :D

    ReplyDelete
  3. No vabandust, ma kirjutasin selle kooliarvutis, millel on mingi imelik klaviatuur, kus numbrid on kuidagi valesti ja tähed veel veidramates kohtades -.-

    ReplyDelete