Saturday, September 29, 2012

29.09.12


   Istun ühes väga paljudest Praha parkidest ja kirjutan teile :)
Iss läkski eile ära, te ei kujuta ette, kui imelik ja võõras on siin üksinda olla, aga eks ma harjun ära.

  Muuseas, kui keegi peaks tahtma mulle veel see aasta külla tulla, siis Londonist Brnosse ja tagasi saab esmaspäevani 36 naelaga ja Riiast Londonisse kolmekümne euriga. Brnost Prahasse tuleva rongi hinda ma ei tea.

  Pärast hommikusööki järjekordses kohvikus otsustasin leida endale mõne rahuliku koha, kus välja valida ja enda jaoks kaardistada kõik need vaatamisväärsused, mida ma tegelikult näha tahaks. Suurlinna kohta on siin meeletus koguses parke ja enamik neist on väga vaiksed ja rahulikud, kuhu isegi automüra ei jõua, kuigi olen ikka veel südalinnas. Otsustasin, et tahaks selle kahe päevaga ära näha kõik olulised ehitised ning galeriid ja muuseumid jätaks kooliajal käimiseks. Vaevalt mul paaril esimesel nädalal nii tohutult kiire on.

  Peab ütlema, et kui ma esmaspäeval ühikakoha saaks, õppelaen üle kantaks ja kool pihta hakkaks, oleks elu täitsa okei. Ma küll igatsen teid(üht konkreetset küll oluliselt rohkem kui teisi), aga me näeme juba 11 nädala pärast ja aeg liigub kiiresti, kui sellega midagi peale hakata on.

  Antud hetke meeleolud on pigem ebalevad. Kõik on veel nii lahtine ja kahe päevaga ei jõua millegagi harjuda. Õnneks on minu peal viimase kahe päeva jooksul ootamatult palju ämblikke roninud, nii et on lootust heale õnnele!

  See jutt ka, minu kõneminut Eestisse on 30 senti, sms 10 senti ja kõne vastuvõtmine on 0,9 senti. Teie maksate kõne eest sama palju, kui maksaks siis, kui ma oleks Eestis. Nii et tegelikult ei ole probleem minuga ka telefoniteel suhelda, kui just jutt väga pikaks ei lähe.

  Täna on siin ootamatult jahedaks läinud – pidin isegi pusaluku kinni tõmbama ehk siin on umbes 15 kraadi sooja. Sedasorti arktiline kliima pole aga mõjunud inimestele, kes ei karda tänava peal omaette laulda, piknikke pidada või seisma jääda, vastutulevat inimest üksisilmi jõllitada ja siis edasi kõndida.


Kallidega Böömimaalt

Sirkka Johanna

2 comments: