Saturday, November 17, 2012

17.11.12

  Armsad inimesed!

   Viimased nädal aega on olnud ikka päris ulme. Mul sai nimelt pool semestrit läbi, mis tähendab, et selleks nädalaks planeeriti hunnik olulisemaid töötähtaegu. Neljapäevaks saime valmis oma Team Projecti, mida me eelnevad kolm nädalat iga päev valmistanud olime. See tähendas siis seda, et ma õppisin ära laua taga magamise(sest koju sai koolist nii kell 11-12 õhtul), heegeldasin pool meetrit korda pool meetrit võrku, sest me ei leidnud poest ideaalset, avastasin, et ka õppejõududele ja koolijuhtkonnale on okei kell 10 õhtul veel koolis olla ja inimestele nõu anda ja avastasin, et võrreldes muu maailmaga on eestlasel tõepoolest suurem töövõime. Kõik kulmineerus sellega, et saime õpilasžüriilt esimese ja kriitikuilt teise koha ning auhinnaks koogi :D

  Reedel oli geomeetria mid-term test, mille puhul ma pole üldse kindel, kas see okeilt läks. Õhtul oli Rubeni ja Daniela juures väike pralle, kuhu me end Sonaga kohale vedasime. Täitsa tore oli, kuigi ma olen kuidagi välja kasvanud enda silmini sodiks joomise lahedaks pidamisest. Nõnda asutasin ma end kella kahe ajal koju minema, kui tundsin, et midagi on valesti. Jep, olin mingi khuuli viiruse saanud, nii et paar tundi hiljem tõusis palavik, roopisin umbes sada korda ja mitte mingisugunegi söök ei lähe alla. Loodan, et läheb varsti üle, sest teisipäeval tuleb Mihkel mulle külla(WOOT-WOOT) ja järgmine nädal on vaja koolis kohal olla, sest tutvustatakse semestri lõpuprojekti.

  Muud põnevat mu elus ei toimu: käin koolis, tulen koju, lähen magama.Ükspäev leidsin Koh-i-noor'i firmapoe, saan nüüd pliiatseid ja värve eriti mõnusalt madala hinnaga osta. Vorst hakkab kohe otsa saama :D Detsembri alul on vist mingi koolireis Ostravasse(Poole piiri äärne Tšehhi linn), sest seal avatakse mingi suur ja oluline näitus. Saab näha, kas ma lähen või ei. Vaikselt ostan juba jõulukingitusi :D Vene neiud pole viimasel ajal midagi huvitavat välja mõelnud, küll on nende lõputu sädin ja kriiskamine palavikuga eriti talumatu.

  Aaa, lõpetasin tšehhi keele tundides käimise, kuna tundsin, et ma lihtsalt ei jaksa rohkem infot vastu võtta. Nii et jah, pärast jõule või järgmine sügis proovin uuesti:D


Armastusega

Sirkka Johanna

6 comments:

  1. Tshehhi keele õppimiseks on parim lugeda Shvejki. Saad selgeks lisaks veel ka serbo-horvaadi sõimu algkursuae.

    ReplyDelete
  2. Keelt saab alati õppida ka töö käigus. Nt. mine Videvikku või Kääbikut või Bondi vaatama. Neil on kõik kindlasti dubleeritud. Ja neist tegelastest saad sa ju igas keeles aru.

    ReplyDelete
  3. pluss keel on paratamatult selline asi mis üks hetk ise külge hakkab kui kõrvad lahti hoida. (ma pakun kõik vene rahvusest eesti keele mittekõnelejad eestis käivad salaja klappidega ringi)

    ReplyDelete