Thursday, October 18, 2012

18.10.12

Tere!!!

 Tänan küsimast, mul läheb vaikselt. Panen oma maketti kokku ja teen muid koolitöid. Sattusin täna ülikhuuli kangapoodi, mis oli ruutmeetritelt ilmselt nii suur kui nt minu tuba, aga neljameetriste lagedega, mis oli paksult täis tuubitud erinevate kangastega. Mingi päev lähen tagasi, siis teen pilti ka.

   Aitäh kõigile, kes mulle midagi kaasa andsid! Nimelt on mu vanaisa praegu Prahas ja tõi mulle kõiksugu asju. Nt sain ma vanaemalt šokolaadi ja empsilt sooja mütsi, Leikilt kirjandust ja Mihklilt kirja raamatuga. Veel kord, aitäh kõigile :)

  Eile käisin vanaisaga Euroopa vanimas oma õllega pubis U Fleku. Istusime maha, tellisime süüa ja täiesti lambist hakkasid mehed meie kõrval eesti keeles rääkima! Ma polnud siiamaani siin ühtki eestlast kohanud, nii et mulle oli see veel üllatavam kui vanaisale :D Kutid olid tulnud Prahasse õlut jooma - enam ausamat vastust ei  ole võimalik välja mõelda.

  Muuseas, nüüd on mul fotokas! Varsti saate ekslusiivseid võtteid minu kuulsusrikkast elukohast ja koolist ja  kodupoest ja hambapesust ja vorstivõileivast ja millest kõigest veel.

  Praegu aga jooksen!

Kallistades

Sirkka Johanna

No comments:

Post a Comment