Tuesday, October 23, 2012


Tervist, maugud!

   Kuna ma ehitasin terve nädalavahetuse ja esmaspäeva oma maketti, ei saanud ma vahepeal kirjutada. Homme saate pildi ka, mida ma siis lõpuks kokku meisterdasin :D

   Reede õhtul oli meil koolis beer pongi võistlus. Kes ei tea, msi on beer pong, siis sisuliselt on see mäng, kus tuleb ping-pongi palle üle laua vastase vett täis topsidesse visata. Kui sisse viskad, peab vastane jooma mingi kindla koguse õlut. Me mängisime paarides ja minu partner oli Sona, kes on Slovakkiast. Olgu kohe ära öeldud, ei, ma ei joonud õlut. Olin teinud vastavat eeltööd ja mulle väljastati eriluba radleri joomiseks.

   Väga tore pralle oli. Me küll kaotasime Sonaga päris haledalt, aga selle-eest sain tuttavaks terve hunniku teise kursuse inimestega. Ulme ikka, kust inimesed pärit on. Näiteks on meil üks kutt, kelle ema on kohalik ja isa Nicaraguast, aga ta käis siin venekeelses koolis ja nüüd õpib ingliskeelses ülikoolis.Või siis Lõuna-Korea kutt, kelle vanemad on küll Lõuna-Koreast pärit, aga elasid kaua Usas, aga kolisid Prahasse, kui Nam neljane oli, aga ta pandi ingliskeelsesse kooli.

   Nädalavahetusel ei teinud ma sisuliselt mitte midagi peale maketi. Kõige khuulim uudis on see, et mul on üle poole vorsti läinud. :D:D:D:D Ma ei tea, mida ma oma riisi, tatra või kartulipudru sisse panen, kui see otsa saab :D.

   Täna oli siis makettide esitlemine. Kuna ma ei tea, mis hinde ma sain, ei oska ma ka hinnata, kuidas mul läks. Õpilastele igastahes meeldis. Naljakal kombel oli minu makett ainuke, mis polnud valge ja ühtlasi ka ainuke, mille kohta tuli kommenaar, et sellesse tuppa tahaks kunagi päriselt sattuda.

   Internetiga on mingi jama, nii et ma ei rpuugi lähiajal siiski oma tuppa netti saada.

   Tervitustega

   Sirkka Johanna

3 comments:

  1. Kirjutasin sulle juba ka meilile, et lase mõnel kohalikul ülekanne ära teha ja maksa talle sularahas.

    ReplyDelete
  2. Kristi kommentaar on mõnusalt petuhõnguline :D, kui tausta üldse ei tea.

    Aga vorsti osas tahtsin soovitada, et jäta nahad alles, siis saad detsembris vähemalt vorstilõhna kartulipudrule juurde nuusutada.

    *meenutab heldimusega oma ülikooliaegseid sööke

    ReplyDelete
  3. Õnneks saab homme pangakontoris maksta :D Ja Mammu, õnneks mu söögisahtel lõhnab ka vorsti reaalse kohalolekuta meeletult vorsti järele, nii et piisab vaid kartulipudru sahtlisse pistmisest :D

    ReplyDelete